Velkoobchod s dětskou obuví Co byste měli vědět před nákupem
Textilní pantofle Weestep
0
Oblíbené
Souborů: 0
Celková: 0.00 €
Vlajka

Zadejte jazyk

Velkoobchod s dětskou obuví
Velkoobchod s dětskou obuví

Práva spotřebitelů

Práva spotřebitelů

To, co potřebujete vědět, než si koupíte

Ať si koupíte zboží nebo služby v EU, obchodník vám musí poskytnout jasné, správné a srozumitelné informace o zboží nebo služby než si koupíte.

Tato smlouva, informace by měly zahrnovat:

Přednosti Produktu

Celková cena včetně daně a všech poplatků

Náklady na dopravu (pokud je to relevantní) - a jakékoli další dodatečné náklady

Uspořádání platby, dodání nebo plnění

Na trader 's identity, adresu a telefonní číslo

Doba trvání zakázky (je-li použitelné)

Některé z těchto informací nemusí být výslovně stanoveno, jestli je to jasné z kontextu, jako jsou vlastnosti produktu, který je zobrazen na polici v obchodě.

Pokud si koupíte on-line, telefonicky, poštou, objednat katalog, nebo od prodejců, musíte rovněž uvést následující informace, než si koupit:

Trader 's e-mailovou adresu

Jakákoli země-specifické omezení dopravy

Právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů

k dispozici po-prodejní služby

mechanismy řešení sporů

Trader 's Prodejní Číslo v Rejstříku

Trader 's profesionální titul a DPH údajů (je-li použitelné)

Profesní sdružení, jehož je obchodník patří (je-li použitelné).

Pro tyto nákupy, které byste měli mít na paměti, že nebudete muset platit žádné poštovné a jiné výdaje, které nebyly předem informovány.

Smlouvy musí být napsáno v jednoduchém a srozumitelném jazyce a nesmí obsahovat nepřiměřené smluvní podmínky.

V některých zemích EU, právo dostávat potvrzení vaší objednávky, jeho zrušení a jiné právní požadavky se nevztahují na end-to-end nákupy za méně než 50 eur.

Potvrzením nákupu

Když jste si koupili něco jiného než skutečný obchod - jako je on-line, telefonicky nebo prostřednictvím katalogu - musí obdržet písemné potvrzení o vaší transakci. Potvrzení musí být na papíře nebo v dlouhodobé formátu, jako e-mail nebo zprávu na váš osobní účet na trader 's internetové stránky - za předpokladu, si můžete ponechat a které obchodník nemůže jednostranně změnit.

Digitální obsah

Zvláštní požadavky na informace platí při nákupu digitálního obsahu na Internetu, například stahování nebo streamování hudby nebo videa. Před nákupem, měli byste být také informován o tom, jak obsah pracuje s vhodným hardware/software (interoperabilitu) a jeho funkčnost, včetně toho, zda jakékoliv geografické omezení se vztahují na obsah, použití a zda jsou soukromé rozmnoženiny jsou povoleny.

 

Po-prodejní telefonní komunikace

Obchodníků, kteří poskytují po-prodejní telefonní linky pro spotřebitele, by se měl ujistit, že hovory jsou placeny na základně cenu. Obchodníci zakázáno požadovat od spotřebitele k použití prémiové telefonní linky na žádost nebo si stěžují na jejich nákup nebo smlouvy.

Nákupu od non-EU internet obchodníci

Vaše spotřebitelská práva v rámci EU pravidla obvykle platí také pro nákupy z non-EU internet obchodníci na spotřebitele v EU. Nicméně, můžete mít potíže obraně svých práv od obchodníků mimo EU.

Ceny a platby,

UK rozhodnutí vyvolat smlouvy o EU Článek 50: další informace

Když si koupíte zboží nebo služby v EU, by měly být jasně informováni o celkové ceně, včetně všech daní a dalších poplatků.

Pro on-line nákupy, musíte jasně potvrdit - například, kliknutím na tlačítko - to víš, že podáním objednávky znamená platební povinnost.

Pokud chcete provést on-line platbu o více než 30 eur, budete muset použít kombinaci alespoň dvou ověřování prvků, jako jsou:

Něco, co máte (například z mobilního telefonu nebo čtečky paměťových karet) a něco, co znáte (PIN nebo heslo)

Něco, co máte (mobilní telefon nebo čtečky paměťových karet) a něco, co jste (otisk prstu)

Něco, co znáte (PIN nebo heslo) A něco, co jste (otisk prstu)

To dělá vaše platby bezpečnější a bezpečnější.

Příplatek Kartou

Obchodníci v EU nesmějí účtovat dodatečné poplatky za používání kreditní nebo debetní karty. Jediné výjimky z tohoto pravidla jsou American Express/Diners Club karty a podnikání nebo firemní kreditní karty, pokud váš zaměstnavatel je účtována místo. Pokud budete používat tyto karty, může vám být účtován poplatek, ale tato částka nesmí překročit částku, která skutečné náklady, které obchodníkovi ke zpracování vaší platby.

Měli byste vědět, že pokud budete platit v měnách zemí EU jiných než euro, váš poskytovatel může účtovat nějaký poplatek za převod měny, když budete používat kartu v jiné zemi EU.

Doplňkové Služby Poplatek

Musíte svolení k jakékoli dodatečné platby požadované obchodníkem, jako jsou expresní doručení, dárkové balení nebo cestovní pojištění.

Obchodník nesmí účtovat za tyto služby, pokud jste jasně rozhodli. Pomocí pre-označené políčko na trader 's webové stránky neznamená souhlas, takže budete mít nárok na vrácení jakékoliv platby, která byla doručena tímto způsobem.

Cenová diskriminace

Jako občan EU (v tomto případě 28 členských států EU, Island, Lichtenštejnsko a Norsko) nebo bydliště, můžete 't platit vyšší ceny při nákupu zboží nebo služeb v EU jen proto, že vaše státní příslušnost nebo zemi pobytu.

Když si koupíte zboží on-line v EU, ceny se mohou lišit od země k zemi, nebo v různých verzích stejné místo, například v důsledku rozdílů v přepravní náklady. Nicméně, pokud si koupíte on-line, aniž přeshraniční doprava - například, když si koupíte něco on-line, které máte v úmyslu, aby se od obchodníka nebo nakupovat na své vlastní, měli Byste mít přístup ke stejné ceny a speciální nabídky, jako kupující žijící v této zemi EU, nemůžete zaplatit více, nebo být zbaven možnost koupit něco jen proto, že žijete v jiné zemi.

Stejná pravidla platí při nákupu služeb poskytovaných na trader 's prostory, jako když si koupíte vstupenky do zábavního parku, rezervace hotelu, pronájem auta, nebo když si koupíte elektronických služeb (např. cloud služby nebo hosting webových stránek), máte nárok na přístup stejné ceny jako místní kupci.

Ochrana autorských práv, jako jsou filmy, e-knihy, a hudba jsou často předmětem různých licenčních dohod v různých zemích. Takže můžete 't vždy mít přístup ke stejné výrobky za stejné ceny ve všech zemích EU.

Vrácení DPH

Pokud pocházíte ze zemí mimo EU, máte nárok na vrácení DPH za zboží zakoupené během svého pobytu v EU, je-li zboží předloženo k celnímu řízení, jsou-li dodávány do 3 měsíců od jejich nákupu spolu s vrácení DPH dokumenty. Oni jsou obvykle připraveny ze strany prodávajícího, i když, protože schéma je dobrovolné, ne všichni prodejci podílet. Některé země stanovit minimální kupní cenu, nárok na vrácení peněz.

Nákup on-line z jiné země EU

Zvláštní pravidla lze uplatnit při nákupu zboží z jiné země EU, k dodání do vaší země pobytu. Je-li společnost koupit od, prodává zboží určité hodnoty do své země, kdy je zboží doručováno, nemohou účtovat DPH v zemi, kde jste provedli nákup. Místo toho, oni musí platit DPH v zemi, kde zboží je dodáno - určení DPH. Maximální částka pro tyto přeshraniční prodej je určena tím, že každá země EU ve výši 35 000 eur nebo 100 000 eur. To znamená, že většina velkých on-line obchodů doručovat v rámci EU bude muset platit destinace DPH pravidlo.

DPH pro telekomunikační, rozhlasového a televizního vysílání a elektronických služeb vybírá v zemi, ve které žijete (země, ve které bydlíte, máte trvalé bydliště nebo kde se obvykle žijí), ne v zemi, kde jste službu zakoupili. Tato pravidla se vztahují na služby zakoupené a to jak uvnitř a mimo EU.